2024年7月21日 星期日

[突發]書展中竟然跟黎明....的展板合照🤣🤣🤣



昨日書展見到黎明...的展板🤣🤣🤣

我想講返黎明fans

在場有d 大過我的auntie,佢地set up呢個booth只係送黎明的應援物資,跟著我訪問返佢地轉頭,我話我小學時都鐘意黎明,我問:“點解你地可以咁長情?”

“係呀,我鐘意左30幾年,由十幾歲鐘意到四十幾歲”

嘩!我真係寫個服字,我話:“你好勁!”

“早排黎明在澳門舉行演唱會,你有冇去?’”

“當然有啦,場場都睇!”


然後,有個廿幾歲男仔主動同我講佢係會長,我又問:“黎明出道時你應該未出世,點解你又會鐘意黎明?”

會長回答:“因為我媽媽以及一些auntie 以前都係黎明家族成員,我細細個就聽黎明,而家做埋會長。”

“我屋企人在灣仔有一個千零呎的單位,沒有攞去放租,就做了黎明歌迷會會址。”

“咁黎明知唔知你地咁熱心?”

“知呀,黎明唱片公司曾經派員到會址參觀。”

(唔知點解我好似做記者係不停問問問🤣)

勁!

除有課金能力外,仲係有心有時間。

而且係黎明fans二代接棒做會長。

好犀利!👍👍👍



多謝很有心的黎明國際歌迷會送贈黎明手幅及Yes 卡

P.s.我都入左黎明國際歌迷會喇(fb)🥰✌️



https://www.facebook.com/groups/2639877256341343/?ref=share&mibextid=NSMWBT


到2024年好鐘意聽這首歌

《傻痴痴》



2 則留言:

  1. 夏日傾情 。。又多了一個中女歌迷。草上飛

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有多了
      我仍然是我,只係當年的小女孩現在成為中女。🤣

      刪除