2022年9月11日 星期日

媽媽正式上位了

 


媽媽正式上位了

湊囡真係好好好辛苦呀!😭

從前有阿媽,有事冇事都可以搵阿媽,而家永永遠遠再冇得搵阿媽求救了😭😭,不過我會繼續努力,盡我所能好好養育兩個囡,將「媽媽」的精神延續下去。💪💪💪

近排好忙好忙及忙忙忙忙忙😖。

不過,我將僅餘的時間用來研究中醫,沒有聽錯,是中醫! 從學中文、讀歷史、中華文化、到了解中國祭祀,再到近期初嘗研習中醫醫學精萃,明白到飲食、作息及心情全影響人的正氣,處處皆學問呢!

世事豈能盡如人意呢?每天都可能會有不似預期的事發生,難道天天哭哭啼啼,又怨又嘈咩?能處理好情緒就是快樂的勝利者。但當真的有使自己嬲的事出現時,我通常俾時間及空間自己自我引爆壞情緒🙃,然後又回復正常。😅

4 則留言:

  1. 祝師姐早日回復正常,可唔可以日後分亨學中醫食療,等我地呢 D小薯學吓嘢。草上飛

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關心,哈,我有排都未到這個level 呀!

      刪除
  2. 祝師姐你往後生活開開心心~我近期都有接觸中醫~請問師姐你如何開始呀~自學看書還是上堂學呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看書,以及也有看中醫的youtube
      可惜沒有時間去上堂
      中醫養生之道:
      健康飲食、作息有序、保持心境開朗🤗

      刪除