2022年8月23日 星期二

中招

 


昨日病到暈暈地,都仲係一條線,今朝準備返工前再驗,就驗到兩條線,然後申報衛生署,再打去物資熱線,再約視像睇醫生。

上報左個幾兩個鐘左右,安心出行已經轉紅碼:


由於我打晒3針,所以感覺似普通傷風咳個隻,其實唔算好嚴重。對上一次大病是年幾前打第二針復必泰後全日發燒頭暈暈。

仲以為自己免疫力算係強,一直都冇中招,直至暑假同一大班舊同事在同事家飯聚,其中一人原來中招,當中曾中左招的已免疫,未中過如我都係要中😭。

但算啦,難道永遠不進行社交活動?這次不中,下次也有機會中,除非永遠不外出,永遠不接觸他人。所以,唯有自我安慰,現在才中已算是唔太差的時候,起碼支援好過半年前很多。

證明自己抵抗力都係有限,中招都是無法完全避免的事。

呈報晒後,明天才開始計第一天隔離期。😥😓😭


其中一個係我😭😭😭


8 則留言:

  1. wish you speedy recovery , how about other friends in the same gathering, if they do not caught covid before, do they caught this time?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些之前中了所以冇中,有些未中過然後中左,但真係有朋友好勁都冇中。

      刪除
  2. 呢兩星期我都幫兩位中招嘅居家隔離朋友運送物資.
    You take good care, 同小心唔好傳染俾家人

    回覆刪除
    回覆
    1. thx! 希望唔好傳染俾屋企人!🙏🙏🙏 😭

      刪除
  3. 師姐保重, 小心身體。
    唔好諗住中佐唔會再中, 美國中三四五次既人比比皆是

    --Dogdogchi

    回覆刪除
  4. 師姐保重,多啲休息,雖然本人未中,但已經有中的心理準備

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝! 我都唔想中,但傳來傳來始終都中了。

      刪除